Jedna misao, pronađena u mašti pjesnika :)

524644_4304779697795_1466417736_n

Sviraj to ponovo, Sama.. · January 5, 2013  by mia

Goran Tadić

februar 3rd, 2013 in Satenski stihovi

Sviraj to ponovo, Sama.
Sviraj za moju dušu, za pokoj i nespokoj,
za sva vremena, za ovaj trenutak.
Pokušaću da uhvatim korak
sa tvojim izostankom sa susreta plesnih parova,
na kojima mi, samci, maštamo
kako će se jednog dana i za nas roditi neko,
ko će dozvoliti da se udvaramo,
nespretnim korakom do ludila.

Sviraj to ponovo, Sama.
Grudi su mi prepune tvoje muzike,
ali je ne čujem kada ti prsti miruju.
Zagluši uspomene na druge žene,
očaraj me, zavedi me,
zaljubi me, pa me pogubi,
oživi i nateraj da te doživim
onako kako zaslužuješ.
Sviraj to ponovo, Sama. Može bluz,
rekla si da ga za mene imaš.
Tako, polako, ulenji me kajanjem
zbog mog neumeća da te volim,
pa me protresi, iz gaća istresi,
kad podignutim kažiprstom pripretiš
da moram obratiti pažnju na solo.

Sviraj to ponovo, Sama,
jedino tebe umem da slušam, ovako gluv.
Sviraj plavo, kočoperno i tvrdoglavo,
sviraj meko, zdušno, neponovljivo,
pripreti da ćeš prestati,
ako te ponovo ne budem razumeo.
Sviraj to ponovo, Sama.
Nateraj mi radosnice na oči,
da najzad vesela iscuriš iz njih,
da se, tobom umiven, ponosim
što više nisam gluv.
Sviraj to ponovo, Sama.

http://www.gorantadic.com/2013/02/03/sviraj-to-ponovo-sama/

Komentiraj